I tillegg til telefon, e-post og Facebook, kan du kontakte oss via chat. Perfekt hvis du sitter i stillevogna på toget, på restaurant eller et annet sted hvor det ikke passer seg å ta en telefon for å få svar på noe du lurer på! 

Chatten vår finner du på nte.no - lett tilgjengelig nede i høyre hjørne.


- Vi ser at bruken av chat øker fra uke til uke, forteller Nina Arnesen, som er salgsleder på kundeservice Telecom i NTE. - Mange av de som har chattet med oss en gang, bruker chatten neste gang de kontakter oss også. Det tror vi betyr at folk er fornøyde med de svarene de får på chatten.

Åpningstidene på chatten er de samme som på kundesenteret for øvrig:

  • 08:00 - 15:30 for spørsmål om strøm
  • 08:00 - 20:00 for spørsmål om tv og internett

Bruk gjerne chatten neste gang du trenger å komme i kontakt med oss. Vi sitter klare til å hjelpe deg!

Vi chattes!