Skal du flytte?

Gratulere med ny bolig! Du har sikkert nok å tenke på, vi vil bare minne deg på at du må huske å bestille eller flytte med deg strøm- og fiberabonnementet ditt.

Flyttebilde - stock

For deg som ikke allerede er kunde hos oss

Strøm

Når du skal velge strømavtale bør du tenke på hvor høyt strømforbruk du har, og om du foretrekker en pris som følger markedet eller en pris som er forutsigbar. Noen er mest opptatt av at prisen skal være så lav som mulig over tid, mens andre er villige til å betale litt ekstra for forutsigbarhet.

Se våre strømavtaler

PS - i NTE-appen får du oversikt over strømforbruket ditt.

Bredbånd og TV

Med internett og tv fra Altibox får du super hastighet på bredbåndet og en fleksibel tv-løsning hvor du kan skreddersy din egen tv-pakke. I tillegg til en rekke faste kanaler får du også en sum med poeng til å velge mellom 68 kanaler og strømmetjenester (Netflix, HBO Max og flere). Uansett om du foretrekker filmer, elsker serier eller digger sport, kan du velge inn akkurat det innholdet du liker best.

Sjekk om du kan få fiber

Har du noen spørsmål til oss? Ring oss på 741 50 200 eller kontakt oss via kontaktskjema så skal vi hjelpe deg.

Er du eier av ny en NTE strømmåler?

Skal du ta over en strømmåler? Da trenger vi litt informasjon fra deg.

  • Målernummer

  • Dato for overtagelse

  • Postnummer

Kontakt oss på telefon 741 50 200 eller kontakt oss via kontaktskjema med denne informasjonen så skal vi hjelpe deg med overflyttingen.

For deg som allerede er kunde hos oss

Strøm

Kontakt oss på telefon 741 50 200 eller kontakt oss via kontaktskjema med denne informasjonen så skal vi hjelpe deg med overflyttingen.

Bredbånd og TV

Hvis du flytter til en adresse vi kan levere til, kan du flytte med deg abonnementet ditt. Her kan du sjekke om vi kan levere til den nye adressen din.

Hvis vi ikke kan levere til den nye adressen din, gjelder vanlig oppsigelsestid: En måned fra den siste dagen i den måneden du sier opp abonnementet. 

Husk at hjemmesentralen er NTEs eiendom og at den skal stå igjen i boligen du flytter fra. Du får en ny hjemmesentral i den nye boligen din. 

Du må ringe oss på tlf 741 50 200 for å få flyttet med deg abonnementet ditt. 

Hei 👋 Trenger du hjelp? Chat med oss.