Strømfaktura

Under finner du noen gode tips som kanskje kan svare på ditt spørsmål.

Om du ønsker å endre din fakturaadresse gjør du det enkelt ved å logg inn på Min side.


Hvis du ikke har bruker på Min side, kan du enkelt opprette bruker. Det du trenger er kundenummer og målernummer. Det finner du på dine tidligere fakturaer fra oss.

Om du ønsker å be om betalingsutsettelse gjør du dette ved å logge inn på Min side her.

Det gies inntil 30 dager utsettelse.Utsettelse kan gies dersom forfall ikke har passert, eller du har én eller flere ubetalte fakturaer.

Du endrer selv forfallsdato i din nettbank etter avtalen er endret på Min side.

Hvis du ikke har bruker på Min side, kan du enkelt opprette bruker. Det du trenger er kundenummer og målernummer. Det finner du på dine tidligere fakturaer fra oss.

Logg inn på Min side for å få en god og oversiktlig fakturaforklaring.

Fakturaen viser totalbeløp med opplysninger om kundenummer, abonnement og betalingsdetaljer som KID og kontonummer.

Den viser også produktene dine, fordelt på månedens kostnad til strømforbruk og nettleie.

Om du logger deg inn på Min side finner du alle dine fakturaer der.

Hvis du ikke har bruker på Min side, kan du enkelt opprette bruker. Det du trenger er kundenummer og målernummer. Det finner du på dine tidligere fakturaer fra oss.

Ingen av de overnevnte?

Vi er her for å hjelpe deg. Om du ikke finner svaret over kan du ta kontakt med oss via telefon eller chat.

Gå til kontakt

Fant du hjelp?

Gi oss gjerne en tilbakemelding. Det betyr mye :)

Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler (cookies)

Hvis nettleseren din er satt til å godta informasjonskapsler, vil vi anse dette som at du godtar vår bruk av informasjonskapsler. Les mer