Flytte, endre eller si opp

Hvilken endring trenger du hjelp til?

Dersom du ønsker å endre noe på ditt eksisterende abonnement, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg med å finne en løsning som kan passe bedre for deg.

Dersom et abonnement skal overføres til en annen person, må ny kontrakt tegnes i navnet på den abonnement skal overføres på. Overføring blir da lik oppsigelsestid som er en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.

Dersom du flytter til en adresse vi kan levere kan du flytte med deg abonnementet ditt. Dersom vi ikke kan levere på din nye adresse gjelder vanlig oppsigelsestid som er en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.

 

Hjemmesentralen er NTE's eiendom og skal stå igjen i boligen du flytter fra

Ved dødsfall avslutter vi abonnementet på den datoen vi får beskjed om dette.

Alle våre produkter og tjenester har oppsigelsestid på en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.

12 måneders bindingstid kan gjelde i enkelte tilfeller, er du i tvil om dette, ta kontakt med kundeservice for svar.

Vi kan også hjelpe deg med å tilpasse abonnementet hvis dine behov har endret seg.

For å si opp abonnement må du kontakte oss på telefon 74150200 eller sende en epost til kundeservice@nte.no

Det er mulig å sette abonnementet på pause etter endt bindingstid, maximalt 6 mnd. Pausen kan først tre i kraft etter inneværende måned + en måned (lik oppsigelsestid) etter at vi har fått beskjed om dette.

Ingen av de overnevnte?

Vi er her for å hjelpe deg. Om du ikke finner svaret over kan du ta kontakt med oss via telefon eller chat.

Gå til kontakt

Fant du hjelp?

Gi oss gjerne en tilbakemelding. Det betyr mye :)

Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler (cookies)

Hvis nettleseren din er satt til å godta informasjonskapsler, vil vi anse dette som at du godtar vår bruk av informasjonskapsler. Les mer