Dette skjer etter at du har bestilt strømavtale hos oss:

I DAG…

registrerer vi avtalen din, og innhenter måleravlesning for strømmåleren din. Dette trenger du ikke tenke på, vi fikser alt.

I løpet av TO DAGER…

vil du få en velkomstmail fra oss. Her finner du nyttig informasjon om blant annet kundeservice og fordelsprogrammet Gir Mer. Fordelsprogrammet gir deg tilgang til en rekke tilbud, fordeler og konkurranser fra samarbeidspartnere over hele Trøndelag. Du får også mulighet til å melde deg på e-post nyhetsbrevet vårt. Da vil du få tilsendt relevant informasjon og nyheter omtrent en gang i måneden.

Innen TO UKER…

slår vi på tråden for sjekke at du ikke har noen ubesvarte spørsmål, og at alt kjennes greit for deg.

I løpet av 16 DAGER…

aktiveres strømavtalen din. Da vil du motta en ny e-post, med oppsummering av avtalen din, tilgang til Min Side og kundeappen. I kundeappen finner du nyttig informasjon om blant annet timesprisen på strømmen og strømforbruket ditt.

EN GANG I MÅNEDEN…

vil du få faktura fra oss. Vi fakturer alt etterskuddsvis, og fakturaen sendes ut første uka i måneden. Ønsker du å ha eFaktura eller AvtaleGiro ordner du det med noen få klikk inne på Min Side.

Skal du flytte og ønsker å bestille strøm for en bolig du skal overta?
Bruk vårt flytteskjema!

Er du allerede kunde, men og ønsker en annen strømavtale?

Logg inn på min side og bytt.