Fornøyde og lojale kunder

Målrettet og systematisk arbeid har resultert i at NTE nå har Norges mest lojale strømkunder og landets mest tilfredse telecomkunder. Det viser resultatene fra Norsk Kundebarometer.

Ingvild og Nina ler sammen

– Vi er utrolig stolte av at Norsk Kundebarometer nok en gang bekrefter at vi har svært fornøyde og lojale kunder, sier Svein Olav Munkeby, som er konserndirektør i NTE.

Norges mest lojale strømkunder

Mens de fleste av landets strømleverandører opplever en synkende kundelojalitet, viser Norsk Kundebarometer at strømkundene er mer lojale til NTE enn det var i fjorårets undersøkelse. Det betyr at NTE er strømleverandøren med Norges mest lojale strømkunder! Med over 80 000 strømkunder er det utrolig flott å få en slik tilbakemelding fra kundene våre. 

NTE-kundene viser også en høyere tilfredshet i årets måling. En økning på 3,2 prosentpoeng gir en kundetilfredshetscore på 74,6; en solid tredjeplass blant strømleverandørene i Norge. Selv om vi med dette har gjort et hopp på 44 plasser på listen uavhengig av bransje, fortsetter vi det kontinuerlige arbeidet med å utvikle gode tjenester og levere gode kundeopplevelser. 

Norges mest fornøyde tv- og bredbåndskunder

Med Altibox-tjenester levert av NTE har vi også landets mest fornøyde tv- og bredbåndskunder. Over 52 000 trønderske hjem strømmer nå innhold gjennom et godt utbygd fibernett. Sammen med Altibox-partnerskapet jobber vi hardt for å ha de mest fornøyde kundene også fremover.

Om Norsk Kundebarometer

Norsk Kundebarometer  et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.     Kundene får muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra.     Undersøkelsen er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. 

Hei 👋 Trenger du hjelp? Chat med oss.