NTE har landets mest fornøyde strømkunder

Du vet den følelsen du får når du endelig får til noe du har prøvd på lenge? Den følelsen har vi i NTE i dag. I dag fikk vi nemlig beviset på at vi har de mest fornøyde strømkundene i hele landet!
NTE ansatte feier på grunn av at vi har landets mest fornøyde kunder

– Endelig er vi der vi vil være; på toppen av lista over strømleverandørene nordmenn er mest fornøyde med, sier Kristine Wormdal, som er leder for strøm i NTE. 

Til å stole på

Topplasseringen på Norsk Kundebarometer er et resultat av at vi har jobbet systematisk gjennom mange år for at kundene skal være fornøyde med å kjøpe strøm av NTE. 

– Vi lærer mye av tilbakemeldingene vi får av de 82 500 strømkundene våre, sier Wormdal. – Strømmarkedet er komplekst, og vi skjønner godt at det ikke alltid er like intuitivt. Tilbakemeldingene fra kundene gjør at vi kan gi enda bedre informasjon om og opplæring i hvordan strømpriser og strømforbruket fungerer. 

NTEs kundeapp, som du kan laste ned gratis hvis du er kunde av oss, gir deg oversikt over hvor mye strøm du bruker og hva strømmen koster time for time. 

– Det er viktig for oss at kundene våre vet at de kan stole på oss, sier Wormdal. – Vi opererer ikke med skjulte priser og gebyrer, og det håper vi er med og inngir til tillit. 

På topp med Altibox

I tillegg til å toppe listen over strømleverandører, er NTE og Altibox-partnerskapet på topp også når det gjelder kundetilfredsheten i både bredbånds- og tv-bransjen. Altibox er den eneste bredbånds- og tv-leverandøren som har svært fornøyde kunder. 

Hviler ikke på laurbærene

Selv om vi har de mest fornøyde kundene i år, gir vi oss ikke med dette. 

– Det fins alltid noe vi kan bli bedre på, sier Wormdal. – I dag tar vi oss riktignok en velfortjent kakepause, men etter det fortsetter vi jobben med å vise kundene våre at de har valgt riktig leverandør. De fortjener det beste. 

Om Norsk Kundebarometer

Norsk Kundebarometer er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI. Kundebarometeret fokuserer på relasjoner mellom kunder og leverandører, og kundene får muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. 

 Undersøkelsen er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Her kan du se resultatene fra årets undersøkelse.