Tusen hjertelig takk til Norges mest lojale og tilfredse kunder <3
Vi er stolte og ydmyke over de gode tilbakemeldingene kundene våre gir oss i årets utgave av Norsk Kundebarometer. Tenk å være så heldige at vi har Norges mest lojale strømkunder, og Norges mest tilfredse bredbåndskunder!
Norges mest lojale strømkunder
Mens de fleste av strømleverandørene i landet opplever at kundene er mindre lojale enn tidligere år, er strømkundene våre i den motsatte enden av skalaen. Våre 80.000 strømkunder er faktisk de mest lojale i landet.
Kundene våre oppgir også at de er mer fornøyd med oss i år enn tidligere år; faktisk så fornøyde at det er en økning på 3,2 prosentpoeng sammenlignet med i fjor. Det gir oss en solid tredjeplass blant strømleverandørene i Norge.
For å gi en god kundeopplevelse må man være åpen, nær og pålitelig, energirådgiver Daniel Aalberg
Norges mest fornøyde tv- og bredbåndskunder
I år som i fjor og året før det har vi landets mest fornøyde tv- og bredbåndskunder. Over 52 000 trønderske hjem har Altibox-tjenester levert av NTE. Sammen med Altibox-partnerskapet skal vi fortsette å jobbe like hardt for at dere skal være like fornøyde med oss i årene som kommer.
En god kundeopplevelse handler om å gi det lille ekstra, alt annet er en selvfølgelighet, kunderådgiver Julie Hellem
Det er bare en ting å si: TUSEN TAKK
Vi som jobber i NTE går på jobb hver dag for å bidra til et mer bærekraftig og digitalt Trøndelag. Og ikke minst for å gi kundene våre en så god kundeopplevelse som mulig. Vi setter utrolig stor pris på å få en sånn anerkjennelse, og det gir oss motivasjon til å brette opp ermene og øke tempoet enda mer. Vårt mål er å fortsette å levere fremtidsrettede tjenester til Trøndelag, og det skal vi gjøre i samarbeid med alle våre kunder og samarbeidspartnere.
Tusen takk for tilliten!
Et godt smil er det aller viktigste for å gi en god kundeopplevelse, kunderådgiver Siv Ramberg
Om Norsk Kundebarometer
Norsk Kundebarometer et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Kundene får muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Undersøkelsen er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Du kan lese hele rapporten her.