Tusen hjertelig takk til Norges mest lojale og tilfredse kunder <3

Vi er stolte og ydmyke over de gode tilbakemeldingene kundene våre gir oss i årets utgave av Norsk Kundebarometer. Tenk å være så heldige at vi har Norges mest lojale strømkunder, og Norges mest tilfredse bredbåndskunder!

Bilde av tre NTE ansatte som holder opp skilt som det står "Tusen takk" på

Norges mest lojale strømkunder

Mens de fleste av strømleverandørene i landet opplever at kundene er mindre lojale enn tidligere år, er strømkundene våre i den motsatte enden av skalaen. Våre 80.000 strømkunder er faktisk de mest lojale i landet.

Kundene våre oppgir også at de er mer fornøyd med oss i år enn tidligere år; faktisk så fornøyde at det er en økning på 3,2 prosentpoeng sammenlignet med i fjor. Det gir oss en solid tredjeplass blant strømleverandørene i Norge.

For å gi en god kundeopplevelse må man være åpen, nær og pålitelig, energirådgiver Daniel Aalberg

Norges mest fornøyde tv- og bredbåndskunder

I år som i fjor og året før det har vi landets mest fornøyde tv- og bredbåndskunder. Over 52 000 trønderske hjem har Altibox-tjenester levert av NTE. Sammen med Altibox-partnerskapet skal vi fortsette å jobbe like hardt for at dere skal være like fornøyde med oss i årene som kommer.

En god kundeopplevelse handler om å gi det lille ekstra, alt annet er en selvfølgelighet, kunderådgiver Julie Hellem

Det er bare en ting å si: TUSEN TAKK

Vi som jobber i NTE går på jobb hver dag for å bidra til et mer bærekraftig og digitalt Trøndelag. Og ikke minst for å gi kundene våre en så god kundeopplevelse som mulig. Vi setter utrolig stor pris på å få en sånn anerkjennelse, og det gir oss motivasjon til å brette opp ermene og øke tempoet enda mer. Vårt mål er å fortsette å levere fremtidsrettede tjenester til Trøndelag, og det skal vi gjøre i samarbeid med alle våre kunder og samarbeidspartnere.

Tusen takk for tilliten!

Et godt smil er det aller viktigste for å gi en god kundeopplevelse, kunderådgiver Siv Ramberg

Om Norsk Kundebarometer

Norsk Kundebarometer  et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Kundene får muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra.     Undersøkelsen er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Du kan lese hele rapporten her.

Hei 👋 Trenger du hjelp? Chat med oss.