Vi chattes

Stadig flere av kundene vÄre bruker chatten vÄr nÄr de har spÞrsmÄl om strÞm, tv eller internett. Har du prÞvd den ennÄ?
Nina smiler til kamera

I tillegg til telefon, e-post og Facebook, kan du kontakte oss via chat. Perfekt hvis du sitter i stillevogna pÄ toget, pÄ restaurant eller et annet sted hvor det ikke passer seg Ä ta en telefon for Ä fÄ svar pÄ noe du lurer pÄ! 

Chatten vÄr finner du pÄ nte.no - lett tilgjengelig nede i hÞyre hjÞrne.

- Vi ser at bruken av chat Þker fra uke til uke, forteller Nina Arnesen, som er salgsleder pÄ kundeservice Telecom i NTE. - Mange av de som har chattet med oss en gang, bruker chatten neste gang de kontakter oss ogsÄ. Det tror vi betyr at folk er fornÞyde med de svarene de fÄr pÄ chatten.

Åpningstidene pĂ„ chatten er de samme som pĂ„ kundesenteret for Ăžvrig:

  • 08:00 - 15:30 for spĂžrsmĂ„l om strĂžm
  • 08:00 - 20:00 for spĂžrsmĂ„l om tv og internett

Bruk gjerne chatten neste gang du trenger Ă„ komme i kontakt med oss. Vi sitter klare til Ă„ hjelpe deg!

Vi chattes!

Motta push-varsler fra NTE

FĂ„ varsler i nettleseren med siste nytt og oppdateringer fra NTE

Ved aktivering gir jeg mitt samtykke til Ä motta push-varsler i nettleseren med siste nytt og oppdateringer fra NTE basert pÄ mine kundedata. Se vÄr personvernerklÊring.