Brukte sommeren til å utvikle seg som utviklere
Det tok ikke sommerstudentene Regine og Gustav mer enn sju uker å utvikle en løsning som vil spare NTE både tid og penger.
Stadig flere av kundene våre bruker chatten vår når de har spørsmål om strøm, tv eller internett. Har du prøvd den ennå?
I tillegg til telefon, e-post og Facebook, kan du kontakte oss via chat. Perfekt hvis du sitter i stillevogna på toget, på restaurant eller et annet sted hvor det ikke passer seg å ta en telefon for å få svar på noe du lurer på!
Chatten vår finner du på nte.no - lett tilgjengelig nede i høyre hjørne.
- Vi ser at bruken av chat øker fra uke til uke, forteller Nina Arnesen, som er leder på kundeservice Telekom i NTE. - Mange av de som har chattet med oss en gang, bruker chatten neste gang de kontakter oss også. Det tror vi betyr at folk er fornøyde med de svarene de får på chatten.
Åpningstidene på chatten er de samme som på kundesenteret for øvrig.
Bruk gjerne chatten neste gang du trenger å komme i kontakt med oss. Vi sitter klare til å hjelpe deg!
Vi chattes!