Endre abonnement
Tv og internett
Ved dødsfall avslutter vi abonnementet på den datoen vi får beskjed om dette.
Dersom du ønsker å endre noe på ditt eksisterende abonnement, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg med å finne en løsning som kan passe bedre for deg.
Dersom du flytter til en adresse vi kan levere kan du flytte med deg abonnementet ditt. Dersom vi ikke kan levere på din nye adresse gjelder vanlig oppsigelsestid som er en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.
Hjemmesentralen er NTE's eiendom og skal stå igjen i boligen du flytter fra. Dekodere skal også stå igjen (med strømforsyning) om ikke annet er avtalt med kundeservice.
Alle våre produkter og tjenester har oppsigelsestid på en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.
12 måneders bindingstid kan gjelde i enkelte tilfeller. Er du usikker på om du er i bindingstid så er det bare å ta kontakt med kundeservice for svar.
Vi kan også hjelpe deg med å tilpasse abonnementet hvis dine behov har endret seg.
For å si opp abonnement må du kontakte oss på telefon 74150200 eller kontakt oss via kontaktskjema.
Det er mulig å sette abonnementet på pause etter endt bindingstid, maximalt 6 mnd. Pausen kan først tre i kraft etter inneværende måned + en måned (lik oppsigelsestid) etter at vi har fått beskjed om dette.