Flytting

Hva kan vi hjelpe deg med?

Dersom du flytter til en adresse vi kan levere kan du flytte med deg abonnementet ditt. Dersom vi ikke kan levere på din nye adresse gjelder vanlig oppsigelsestid som er en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.

 Hjemmesentralen er NTE's eiendom og skal stå igjen i boligen du flytter fra. Dekodere skal også stå igjen (med strømforsyning) om ikke annet er avtalt med kundeservice.

Logg deg inn på Min side for å melde flytting til en ny adresse, raskt og enkelt.

Hvis du ikke har bruker på Min side, kan du enkelt opprette bruker. Det du trenger er kundenummer og målernummer. Det finner du på dine tidligere fakturaer fra oss.

Logg deg inn på Min side for å melde flytting til en ny adresse, raskt og enkelt.

Hvis du ikke har bruker på Min side, kan du enkelt opprette bruker. Det du trenger er kundenummer og målernummer. Det finner du på dine tidligere fakturaer fra oss.

Ved dødsfall avslutter vi abonnementet på den datoen vi får beskjed om dette.

Dersom et abonnement skal overføres til en annen person, må ny kontrakt tegnes i navnet på den abonnement skal overføres på. Overføring blir da lik oppsigelsestid som er en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.

Dersom du ønsker å endre noe på ditt eksisterende abonnement, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg med å finne en løsning som kan passe bedre for deg.