Lurer du på hvilken strømavtale du har, hvordan du bytter ut kanaler i tv-pakken din, hvor kjapt internettet ditt er, hvor mye fakturaen din er på, hvor mye strøm du bruker eller hvordan du skal få fjernkontrollen til å fungere? Alt dette finner du svar på i selvbetjeningsløsningene våre, som er tilgjengelige akkurat når du trenger det!
Min Side
Min Side for strømkunder
Min side for internett- og TV-kunder
Kundeappen Mitt NTE
Kundeappen vår fins både for Android og iPhone.
Her finner du nedlastningslenkene i Google Play og App Store.
Bestill elektriker
Trenger du elektriker til små og mellomstore oppdrag? Med selvbetjeningsløsningen vår Min Elektriker kan du velge det tidspunktet det passer best for deg å få elektrikeren hjem til deg!
Ofte stilte spørsmål
Har du sjekket om noen allerede har spurt om det samme som du lurer på? Vi har samlet de spørsmålene vi får oftest. Se gjerne om du finner svaret der før du tar kontakt med oss!
Her finner du spørsmålene kategorisert.
Kundesenteret vårt
Kunderådgiverne våre får du tak i på mange måter, for eksempel via chat, Facebook eller e-post.
Chat-en finner du nederst i høyre hjørne på nte.no.
Facebooksiden vår finner du på facebook.com/ntegrontforsprang.
Kontakt oss via kontaktskjema så skal vi hjelpe deg.
Vil du ringe oss, når du oss på 741 50 200.
Kundesenter strøm er åpent 08-15.30 alle hverdager.
Kundesenter telekom er åpent 07.00-22.00 på hverdager, og 08.00-21.00 på helg og helligdager.