Hvorfor endres produktpakken?

Hva er endringen?

Hva skjer videre?

Må beboerne foreta seg noe?

Vil noen miste tilgang til tjenestene sine?

Kan dere øke prisen i en avtaleperiode?

Kommer det en ytterligere prisendring som følge av økningen i konsumprisindeksen?